Saturday, June 3, 2017

日本のアニメ ( Japanese Anime) -- ジータ

Fruits Basket
私は  アニメが  大好きです。    

私は ちいさいときから、アニメが  大好きでした。

アニメは おもしろくて、とても たのしいですが、また、かなしいです。

わたしは きらいな アニメは ぜんぜん 見ませんでした。
Bleach
好きな アニメは 100いじょう 見ました。
I love anime! I've loved anime since I was young. Anime is exciting, very funny,

but also sad. I haven't seen ones which I haven't liked. I have seen over 100.

No comments:

Post a Comment